„ Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa…”
Juliusz Słowacki
Właścicielka Centrum Miś Mówiś
LUIZA MACKIEWICZ-PODSKROP
Neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta miofunkcjonalny,
audiolog, pedagog specjalny o specjalizacji edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem,
terapeuta ręki, terapeuta AAC. Założycielka Logopedycznego Centrum Diagnozy i Terapii
Miś Mówiś.
Luiza to absolwentka studiów neurologopedycznych na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie oraz studiów magisterskich na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie na kierunkach: Logopedia z audiologią oraz Pedagogika specjalna, specjalność edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem. Od 2012 roku zajmuje się logopedią, a od 2018 roku prowadzi Logopedyczne Centrum Diagnozy i Terapii Miś Mówiś. Przez ostatnie lata pracowała jako neurologopeda w przedszkolach terapeutycznych, gdzie opieką neurologopedyczną obejmowała dzieci z autyzmem oraz zespołami genetycznymi. Ponadto doświadczenie w pracy zdobywała w różnych miejscach, m. in.: poradniach specjalistycznych, w Światowym Centrum Słuchu i Mowy w Kajetanach, w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Niesłyszących czy Centrum Arteterapii. Od kilku lat wykłada także na studiach podyplomowych z zakresu logopedii. Ukończyła liczne szkolenia, które wzbogacają jej warsztat, m. in.: terapia miofunkcjonalna, kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej, neurorehabilitacja traktu ustno-twarzowego i staw skroniowo- żuchwowy, osteopatia w logopedii, masaż logopedyczny, karmienie terapeutyczne, metoda werbo-tonalna, cykl szkoleń AAC.
W obrębie jej głównych zainteresowań logopedycznych jest praca na gruncie logopedyczno- ortodontycznym. Interesują ją zaburzenia funkcji w przestrzeni orofacjalnej, wpływ funkcji prymarnych na rozwój mowy oraz wpływ zaburzeń funkcji fizjologicznych na kształtowanie się zgryzu i całościowy profil twarzy Pacjenta. Z wielką sympatią i szacunkiem podchodzi do metody miofunkcjonalnej i chętnie wykorzystuje ją w swojej pracy.
Prywatnie jest mamą Blanki, co pozwoliło jej na spojrzenie na proces diagnozy, terapii i pracy z dzieckiem z perspektywy Rodzica, a nie tylko Terapeuty. W pracy najważniejszy jest dla niej po prostu człowiek. Uważa, że to niesamowite uczucie, kiedy Pacjent osiąga sukces, a my mamy świadomość, że mieliśmy w tym swój udział. Dzięki temu można poczuć, że robimy coś ważnego. Z taką ideą cała reszta tworzy się już sama.
Luiza to absolwentka studiów neurologopedycznych na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie oraz studiów magisterskich na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie na kierunkach: Logopedia z audiologią oraz Pedagogika specjalna, specjalność edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem. Od 2012 roku zajmuje się logopedią, a od 2018 roku prowadzi Logopedyczne Centrum Diagnozy i Terapii Miś Mówiś. Przez ostatnie lata pracowała jako neurologopeda w przedszkolach terapeutycznych, gdzie opieką neurologopedyczną obejmowała dzieci z autyzmem oraz zespołami genetycznymi. Ponadto doświadczenie w pracy zdobywała w różnych miejscach, m. in.: poradniach specjalistycznych, w Światowym Centrum Słuchu i Mowy w Kajetanach, w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Niesłyszących czy Centrum Arteterapii. Od kilku lat wykłada także na studiach podyplomowych z zakresu logopedii. Ukończyła liczne szkolenia, które wzbogacają jej warsztat, m. in.: terapia miofunkcjonalna, kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej, neurorehabilitacja traktu ustno-twarzowego i staw skroniowo- żuchwowy, osteopatia w logopedii, masaż logopedyczny, karmienie terapeutyczne, metoda werbo-tonalna, cykl szkoleń AAC.
W obrębie jej głównych zainteresowań logopedycznych jest praca na gruncie logopedyczno- ortodontycznym. Interesują ją zaburzenia funkcji w przestrzeni orofacjalnej, wpływ funkcji prymarnych na rozwój mowy oraz wpływ zaburzeń funkcji fizjologicznych na kształtowanie się zgryzu i całościowy profil twarzy Pacjenta. Z wielką sympatią i szacunkiem podchodzi do metody miofunkcjonalnej i chętnie wykorzystuje ją w swojej pracy.
Prywatnie jest mamą Blanki, co pozwoliło jej na spojrzenie na proces diagnozy, terapii i pracy z dzieckiem z perspektywy Rodzica, a nie tylko Terapeuty. W pracy najważniejszy jest dla niej po prostu człowiek. Uważa, że to niesamowite uczucie, kiedy Pacjent osiąga sukces, a my mamy świadomość, że mieliśmy w tym swój udział. Dzięki temu można poczuć, że robimy coś ważnego. Z taką ideą cała reszta tworzy się już sama.
Neurologopeda, terapeuta SI i terapeuta ręki
KLAUDIA KULIMOWSKA
Klaudia Kulimowska to magister filologii polskiej, logopeda, neurologopeda, terapeuta SI,
terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia oraz specjalista w zakresie wczesnego
wspomagania rozwoju małego dziecka. Ukończyła studia na Uniwersytecie Marii Curie-
Skłodowskiej w Lublinie w zakresie Filologii polskiej, Logopedii i Neurologopedii, a także
w Gdańskiej Wyższej Szkole Humanistycznej w zakresie Terapii integracji sensorycznej i
Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie w zakresie Wczesnego wspomagania rozwoju
małego dziecka.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w żłobku, przedszkolach, szkole podstawowej i specjalnej oraz poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gdzie zajmowała się dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, autyzmem oraz afazją dziecięcą. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi po udarach oraz ze schorzeniami neurologicznymi.
Podczas pracy łączy wiele metod, dostosowując je do potrzeb i możliwości każdego pacjenta.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w żłobku, przedszkolach, szkole podstawowej i specjalnej oraz poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gdzie zajmowała się dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, autyzmem oraz afazją dziecięcą. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi po udarach oraz ze schorzeniami neurologicznymi.
Podczas pracy łączy wiele metod, dostosowując je do potrzeb i możliwości każdego pacjenta.
Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki
JAGODA BACH
Jest absolwentką Logopedii ogólnej i klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie
Medycznym. Aktualnie doskonali swoją wiedzę robiąc specjalizację z neurologopedii na
Collegium Humanum w Warszawie Swoją przyszłość zawsze wiązała z pracą z ludźmi, a
przede wszystkim z pracą z dziećmi.
W myśl zasady ,,wybierz pracę którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w twoim życiu” – wybrała właśnie logopedię. W pracy z wielkim powodzeniem wykorzystuje metodę miofunkcjonalną, kinesiotaping oraz werbogesty.
Jagoda wierzy, że dzięki zastosowaniu odpowiednich metod i indywidualnego podejścia do potrzeb dziecka, terapia logopedyczna nie nudzi, ale bawi i kształci.
W myśl zasady ,,wybierz pracę którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w twoim życiu” – wybrała właśnie logopedię. W pracy z wielkim powodzeniem wykorzystuje metodę miofunkcjonalną, kinesiotaping oraz werbogesty.
Jagoda wierzy, że dzięki zastosowaniu odpowiednich metod i indywidualnego podejścia do potrzeb dziecka, terapia logopedyczna nie nudzi, ale bawi i kształci.
Neurologopeda, audiolog
WERONIKA STAROSTA
Weronika Starosta jest z wykształcenia logopedą oraz neurologopedą, a tytuł zawodowy
uzyskała na Uniwersytecie Łódzkim. Ponadto posiada przygotowanie pedagogiczne oraz
tytuł technika audiologa, co bez wątpienia wzbogaca jej wiedzę i pozwala na szersze
spojrzenie na Pacjenta.
Prowadzi szczegółową diagnozę oraz terapię neurologopedyczną oraz logopedyczną, zarówno z dorosłymi jak i dziećmi o różnym podłożu zaburzeń. Zakres intensywności terapii i dobór materiału terapeutycznego ustala indywidualnie po przeprowadzonej diagnozie, analizie dokumentacji medycznej i uwzględnieniu możliwości Pacjenta.
Weronika pracuje również w Domu Opieki i dziennego pobytu Seniora oraz w Niepublicznej Poradni. Jej zainteresowania naukowe skupiają się głównie wokół zagadnień związanych z diagnozą i terapią logopedyczną osób dorosłych (z zaburzeniami mowy o typie afazji, dyzartrii) oraz seniorów (chorobach neurodegeneracyjnych oraz demencji).
Prywatnie interesuje się fotografią i grafiką komputerową, co pozwala jej na tworzenie własnych, kreatywnych pomocy logopedycznych dopasowanych do potrzeb i możliwości każdego Pacjenta, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb najmłodszych.
Prowadzi szczegółową diagnozę oraz terapię neurologopedyczną oraz logopedyczną, zarówno z dorosłymi jak i dziećmi o różnym podłożu zaburzeń. Zakres intensywności terapii i dobór materiału terapeutycznego ustala indywidualnie po przeprowadzonej diagnozie, analizie dokumentacji medycznej i uwzględnieniu możliwości Pacjenta.
Weronika pracuje również w Domu Opieki i dziennego pobytu Seniora oraz w Niepublicznej Poradni. Jej zainteresowania naukowe skupiają się głównie wokół zagadnień związanych z diagnozą i terapią logopedyczną osób dorosłych (z zaburzeniami mowy o typie afazji, dyzartrii) oraz seniorów (chorobach neurodegeneracyjnych oraz demencji).
Prywatnie interesuje się fotografią i grafiką komputerową, co pozwala jej na tworzenie własnych, kreatywnych pomocy logopedycznych dopasowanych do potrzeb i możliwości każdego Pacjenta, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb najmłodszych.
Logopeda ogólny i kliniczny, glottodydaktyk, polonistka
PAULINA SZYMAŃSKA
Paulina jest absolwentką Logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim
oraz Pedagogiki specjalnej z logopedią na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy w przedszkolach oraz w szkole podstawowej. Według Pauliny w pracy logopedy najważniejsza jest odpowiednia diagnoza, która pozwoli dobrze zaplanować terapię z uwzględnieniem najważniejszych potrzeb Pacjenta. W ostatnim czasie ukończyła szkolenia z obszaru terapii miofunkcjonalnej, afazji dziecięcej oraz metody werbogestów. W czasie zajęć z nią dzieci mogą poznać jej zielonego przyjaciela – Gryzia.
Komunikacja to klucz do funkcjonowania w świecie, dlatego, jako logopeda, chce pomagać tym, którzy mają z nią trudności.
Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy w przedszkolach oraz w szkole podstawowej. Według Pauliny w pracy logopedy najważniejsza jest odpowiednia diagnoza, która pozwoli dobrze zaplanować terapię z uwzględnieniem najważniejszych potrzeb Pacjenta. W ostatnim czasie ukończyła szkolenia z obszaru terapii miofunkcjonalnej, afazji dziecięcej oraz metody werbogestów. W czasie zajęć z nią dzieci mogą poznać jej zielonego przyjaciela – Gryzia.
Komunikacja to klucz do funkcjonowania w świecie, dlatego, jako logopeda, chce pomagać tym, którzy mają z nią trudności.
Logopeda, audiolog, technik dentystyczny, animatorka
EWELINA WAWRZYŃCZAK
Ewelina ukończyła Logopedię z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła także
kurs języka migowego dla logopedów i posiada przygotowanie pedagogiczne. Brała
udział w warsztatach z Jogopedii (joga+logopedia) organizowanych przez Małgorzatę
Stelmach-Lewandowską. Posiada także tytuł technika dentystycznego.
Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia grupowe i indywidualne w przedszkolach. Odbyła wiele godzin praktyk w poradniach, prowadząc terapie pacjentów pod okiem doświadczonych opiekunów.
Uwielbia dzieci i ma z nimi świetny kontakt. W wolnym czasie jest animatorką. Prowadziła bajkoterapię w szpitalu i w domach dziecka w Łodzi w ramach wolontariatu z fundacji „Zaczytani”.
Ceniąc samorozwój jest otwarta na nowe doświadczenia i chętnie pogłębia swoją wiedzę.
Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia grupowe i indywidualne w przedszkolach. Odbyła wiele godzin praktyk w poradniach, prowadząc terapie pacjentów pod okiem doświadczonych opiekunów.
Uwielbia dzieci i ma z nimi świetny kontakt. W wolnym czasie jest animatorką. Prowadziła bajkoterapię w szpitalu i w domach dziecka w Łodzi w ramach wolontariatu z fundacji „Zaczytani”.
Ceniąc samorozwój jest otwarta na nowe doświadczenia i chętnie pogłębia swoją wiedzę.
Logopeda, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny
KINGA PAWLIKOWSKA
Kinga jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach Logopedia z audiologią oraz
Pedagogika wieku dziecięcego.
Doświadczenie zdobywała w przedszkolach, szkołach, a także w poradni psychologiczno- pedagogicznej. Brała aktywny udział w Laboratorium Logopedycznym organizowanym przez Uniwersytet Łódzki, gdzie pod czujnym okiem specjalistów rozwijała umiejętności zawodowe.
Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach m.in. z zakresu opóźnionego rozwoju mowy, dyslalii, terapii miofunkcjonalnej, stymulacji traktu ustno- twarzowego czy werbogestów.
W pracy z dzieckiem kieruje się zasadą: nauka przez zabawę. Stara się prowadzić zajęcia w taki sposób, aby były ciekawe i atrakcyjne dla każdego pacjenta.
Doświadczenie zdobywała w przedszkolach, szkołach, a także w poradni psychologiczno- pedagogicznej. Brała aktywny udział w Laboratorium Logopedycznym organizowanym przez Uniwersytet Łódzki, gdzie pod czujnym okiem specjalistów rozwijała umiejętności zawodowe.
Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach m.in. z zakresu opóźnionego rozwoju mowy, dyslalii, terapii miofunkcjonalnej, stymulacji traktu ustno- twarzowego czy werbogestów.
W pracy z dzieckiem kieruje się zasadą: nauka przez zabawę. Stara się prowadzić zajęcia w taki sposób, aby były ciekawe i atrakcyjne dla każdego pacjenta.
Psycholog, trener umiejętności społecznych
ANGELIKA CZARNECKA
Angelika jest absolwentką studiów magisterskich na kierunku Psychologia, o specjalności
psychologia kliniczna na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie.
Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne w
Instytucie Studiów Podyplomowych. Aktualnie rozwija swój warsztat umiejętności
kontynuując naukę w Szkole Psychoterapii w Warszawie, realizując czteroletnią szkołę z
zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej TPB z dialogiem motywującym DM.
Doświadczenie zawodowe nabywała w szkole podstawowej na stanowisku psychologa szkolnego pracując z dziećmi zarówno indywidualnie jak i grupowo. Obecnie pracuje w Niepublicznym Liceum Ogólnokształcącym oraz Niepublicznej Szkole Podstawowej gdzie prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Zespół Aspergera, Autyzm, Całościowe Zaburzenia Rozwoju). Dokonuje diagnozy funkcjonowania uczniów, w tym ich środowiska rodzinnego, rówieśniczego i społecznego. Zajmuje się organizowaniem i prowadzeniem dostosowanych do ucznia i sytuacji różnych form pomocy psychologicznej. Prowadzi terapię psychologiczną oraz Trening Umiejętności Społecznych. Zajmuje się tworzeniem i wprowadzaniem interwencji behawioralnych- grupowych i indywidualnych. Prowadzi warsztaty dla dzieci oraz młodzieży. Realizuje zapisy wynikające z opinii i orzeczeń uczniów. W pracy korzysta z założeń psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Udziela wsparcia dzieciom i rodzicom.
Ukończone szkolenia które pomagają w pracy: ” Jak pracować z osobami z Zespołem Aspergera „- Uniwersytet SWPS, „Terapia muzyką czy muzyka w terapii”? Różne oblicza muzykoterapii -Uniwersytet SWPS, „Jak wzmocnić swoją siłę woli”? -Uniwersytet SWPS.
Podczas terapii chętnie współpracuje zarówno z rodzicami jak i dziećmi, uważając to za najważniejszą drogę dojścia do sukcesu terapeutycznego. W pracy z dziećmi ceni sobie naturalność i energię. Dba o to by wzajemne relacje były ciepłe i przyjazne oraz by dzieci czując się swobodnie chętnie z nią współpracowały i przychodziły na każde spotkanie z uśmiechem.W pracy ważne jest dla niej indywidualne podejście, dostosowywanie pomocy do wieku, zainteresowań i potrzeb, a przy tym wykorzystywanie zasobów dziecka.
Doświadczenie zawodowe nabywała w szkole podstawowej na stanowisku psychologa szkolnego pracując z dziećmi zarówno indywidualnie jak i grupowo. Obecnie pracuje w Niepublicznym Liceum Ogólnokształcącym oraz Niepublicznej Szkole Podstawowej gdzie prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Zespół Aspergera, Autyzm, Całościowe Zaburzenia Rozwoju). Dokonuje diagnozy funkcjonowania uczniów, w tym ich środowiska rodzinnego, rówieśniczego i społecznego. Zajmuje się organizowaniem i prowadzeniem dostosowanych do ucznia i sytuacji różnych form pomocy psychologicznej. Prowadzi terapię psychologiczną oraz Trening Umiejętności Społecznych. Zajmuje się tworzeniem i wprowadzaniem interwencji behawioralnych- grupowych i indywidualnych. Prowadzi warsztaty dla dzieci oraz młodzieży. Realizuje zapisy wynikające z opinii i orzeczeń uczniów. W pracy korzysta z założeń psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Udziela wsparcia dzieciom i rodzicom.
Ukończone szkolenia które pomagają w pracy: ” Jak pracować z osobami z Zespołem Aspergera „- Uniwersytet SWPS, „Terapia muzyką czy muzyka w terapii”? Różne oblicza muzykoterapii -Uniwersytet SWPS, „Jak wzmocnić swoją siłę woli”? -Uniwersytet SWPS.
Podczas terapii chętnie współpracuje zarówno z rodzicami jak i dziećmi, uważając to za najważniejszą drogę dojścia do sukcesu terapeutycznego. W pracy z dziećmi ceni sobie naturalność i energię. Dba o to by wzajemne relacje były ciepłe i przyjazne oraz by dzieci czując się swobodnie chętnie z nią współpracowały i przychodziły na każde spotkanie z uśmiechem.W pracy ważne jest dla niej indywidualne podejście, dostosowywanie pomocy do wieku, zainteresowań i potrzeb, a przy tym wykorzystywanie zasobów dziecka.
Logopeda ogólny i kliniczny
PATRYCJA GIETKA
Patrycja jest absolwentką Logopedii ogólnej i klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu
Medycznego. Aktualnie kontynuuje naukę na Collegium Humanum w Warszawie na kierunku
Neurologopedia – wczesna interwencja neurologopedyczna.
Praktykę zawodową z zakresu dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy oraz zaburzeń głosu zdobyła w przedszkolach, szkołach podstawowych, szpitalach oraz przyszpitalnych poradniach logopedycznych. Nie poprzestając na dotychczasowej praktyce, nieustannie stara się poszerzać swoją wiedzę, uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach i kursach.
Jak pisze o sobie – jestem osobą ciepłą i komunikatywną. Kontakt z ludźmi nigdy nie był mi obcy. Uwielbiam pracę z dziećmi, daje mi to niesamowitą satysfakcję, dlatego to właśnie logopedia stała się moją pasją. Zawsze staram się być kreatywna w swojej pracy i podchodzić bardzo indywidualnie do każdego Pacjenta.
Praktykę zawodową z zakresu dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy oraz zaburzeń głosu zdobyła w przedszkolach, szkołach podstawowych, szpitalach oraz przyszpitalnych poradniach logopedycznych. Nie poprzestając na dotychczasowej praktyce, nieustannie stara się poszerzać swoją wiedzę, uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach i kursach.
Jak pisze o sobie – jestem osobą ciepłą i komunikatywną. Kontakt z ludźmi nigdy nie był mi obcy. Uwielbiam pracę z dziećmi, daje mi to niesamowitą satysfakcję, dlatego to właśnie logopedia stała się moją pasją. Zawsze staram się być kreatywna w swojej pracy i podchodzić bardzo indywidualnie do każdego Pacjenta.
Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny, trener emisji głosu
ALEKSANDRA CZARZASTA
Aleksandra jest absolwentką studiów na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna na
Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Jest też pasjonatką całościowego
diagnozowania i wielospecjalistycznej terapii swoich Pacjentów.
Doświadczenie kliniczne w logopedii zdobywała m.in. w Pracowni Patofizjologii Głosu i Mowy w Katedrze i Klinice Otorynolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, oddziale neurologicznym szpitala Bielańskiego czy Poradni Logopedyczno-Foniatrycznej.
Doświadczenie terapeutyczne zdobywała m.in. pracując z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz prowadząc indywidualne zajęcia z zakresu emisji głosu dla dzieci i dorosłych. Pracę nad procesem kształtowania głosu łączy z terapią miofunkcjonalną w obrębie narządu żucia.
Ukończyła profesjonalne kursy z zakresu terapii miofunkcjonalnej dzieci i dorosłych, kursy trenerskie z zakresu emisji głosu śpiewanego oraz rehabilitacji zaburzeń głosu.
Doświadczenie kliniczne w logopedii zdobywała m.in. w Pracowni Patofizjologii Głosu i Mowy w Katedrze i Klinice Otorynolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, oddziale neurologicznym szpitala Bielańskiego czy Poradni Logopedyczno-Foniatrycznej.
Doświadczenie terapeutyczne zdobywała m.in. pracując z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz prowadząc indywidualne zajęcia z zakresu emisji głosu dla dzieci i dorosłych. Pracę nad procesem kształtowania głosu łączy z terapią miofunkcjonalną w obrębie narządu żucia.
Ukończyła profesjonalne kursy z zakresu terapii miofunkcjonalnej dzieci i dorosłych, kursy trenerskie z zakresu emisji głosu śpiewanego oraz rehabilitacji zaburzeń głosu.
Logopeda kliniczny, audiolog, protetyk słuchu
WERONIKA GNICH
Weronika jest absolwentką dziennych studiów na kierunku „Logopedia z audiologią”, o
specjalizacji „Logopedia kliniczna” na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dodatkowo ukończyła Medyczne Studium Zawodowe na kierunku „Protetyk słuchu” w
Lublinie.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolach, gdzie prowadziła zajęcia grupowe z muzykoterapii i emisji głosu oraz prowadząc indywidualną terapię logopedyczną. Była także pracownikiem Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, gdzie zajmowała się tematyką słuchu. W ostatnim czasie pracowała w Warszawskiej Poradni Logopedycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym z zaburzeniami artykulacyjnymi, opóźnionym rozwojem mowy, niepełnosprawnością intelektualną czy niedosłuchem.
Weronika jest osobą bardzo pozytywną i komunikatywną. Lubi pracować z ludźmi, a w szczególności z dziećmi. Do pracy terapeutycznej podchodzi bardzo profesjonalnie i nieustannie poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach. Do każdego Pacjenta podchodzi indywidualnie. Podczas diagnozy patrzy na Pacjenta holistycznie i stara się znaleźć przyczynę występujących nieprawidłowości.
Jej logopedyczne serce głośno bije do najmłodszych Pacjentów. Swoją przyszłość wiąże z wczesną interwencją neurologopedyczną oraz pracą z niemowlakami. Prywatnie jest mamą półtorarocznego Frania.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolach, gdzie prowadziła zajęcia grupowe z muzykoterapii i emisji głosu oraz prowadząc indywidualną terapię logopedyczną. Była także pracownikiem Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, gdzie zajmowała się tematyką słuchu. W ostatnim czasie pracowała w Warszawskiej Poradni Logopedycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym z zaburzeniami artykulacyjnymi, opóźnionym rozwojem mowy, niepełnosprawnością intelektualną czy niedosłuchem.
Weronika jest osobą bardzo pozytywną i komunikatywną. Lubi pracować z ludźmi, a w szczególności z dziećmi. Do pracy terapeutycznej podchodzi bardzo profesjonalnie i nieustannie poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach. Do każdego Pacjenta podchodzi indywidualnie. Podczas diagnozy patrzy na Pacjenta holistycznie i stara się znaleźć przyczynę występujących nieprawidłowości.
Jej logopedyczne serce głośno bije do najmłodszych Pacjentów. Swoją przyszłość wiąże z wczesną interwencją neurologopedyczną oraz pracą z niemowlakami. Prywatnie jest mamą półtorarocznego Frania.
Logopeda ogólny i kliniczny
WIKTORIA SZKOPEK
Wiktoria jest absolwentką dziennych studiów na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie kontynuuje naukę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Praktykę zawodową zdobywała w przedszkolach, szkole podstawowej oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Wiktoria stara się poszerzać wiedzę, biorąc udział w licznych szkoleniach oraz kursach.
Jak mówi o sobie – jestem zwolennikiem nauki przez zabawę, co również stosuje podczas terapii z Pacjentem. Kieruję się przekonaniem, że sukces terapeutyczny zależy nie tylko od terapeuty i Pacjenta, ale także od zaangażowania Rodzica. W kontakcie z młodym człowiekiem ważne są dla mnie relacja oraz wzajemne zaufanie. Do każdego z Pacjentów podchodzę z szacunkiem i przyjacielskim nastawieniem. Terapię prowadzę z uwzględnieniem potrzeb i zainteresowań dziecka.
Jak mówi o sobie – jestem zwolennikiem nauki przez zabawę, co również stosuje podczas terapii z Pacjentem. Kieruję się przekonaniem, że sukces terapeutyczny zależy nie tylko od terapeuty i Pacjenta, ale także od zaangażowania Rodzica. W kontakcie z młodym człowiekiem ważne są dla mnie relacja oraz wzajemne zaufanie. Do każdego z Pacjentów podchodzę z szacunkiem i przyjacielskim nastawieniem. Terapię prowadzę z uwzględnieniem potrzeb i zainteresowań dziecka.
Neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta miofunkcjonalny, fizjoterapeuta
JOANNA GRUDNIAK
Ukończyła studia na na kierunku Logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Fizjoterapia w Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie oraz podyplomowe studia neurologopedyczne na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Zdobyła doświadczenie m. in.: w Klinice Budzik, Szpitalu Grochowskim czy Instytucie Matki i Dziecka, pracując z pacjentami z problemami neurologicznymi, noworodkami czy niemowlętami. Obszar jej zainteresowań dotyczy głównie wczesnej interwencji logopedycznej.
Ukończyła liczne szkolenia, które wzbogacają jej warsztat, m. in.: terapia miofunkcjonalna; kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii; dysfagia w neonatologii i pediatrii; diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy -2 moduły; trening karmienia logopedycznego od podstaw; niemowlak u logopedy, ocena skróconego wędzidełka u niemowląt; ankyloglosja u noworodków i niemowląt; innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii; cykl szkoleń AAC.
Joanna diagnozuje i prowadzi terapię neurologopedyczną i miofunkcjonalną dzieci do 3 roku życia, konsultuje noworodki i niemowlęta z problemami z karmieniem, przeprowadza diagnostykę wędzidełek u noworodków, niemowląt i dzieci, konsultuje niemowlęta na etapie rozszerzenia diety, prowadzi terapię opóźnionego rozwoju mowy oraz wykonuje elektrostymulację u dzieci i niemowląt.> Prywatnie jest mamą trzylatka i miłośniczką gotowania.
Zdobyła doświadczenie m. in.: w Klinice Budzik, Szpitalu Grochowskim czy Instytucie Matki i Dziecka, pracując z pacjentami z problemami neurologicznymi, noworodkami czy niemowlętami. Obszar jej zainteresowań dotyczy głównie wczesnej interwencji logopedycznej.
Ukończyła liczne szkolenia, które wzbogacają jej warsztat, m. in.: terapia miofunkcjonalna; kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii; dysfagia w neonatologii i pediatrii; diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy -2 moduły; trening karmienia logopedycznego od podstaw; niemowlak u logopedy, ocena skróconego wędzidełka u niemowląt; ankyloglosja u noworodków i niemowląt; innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii; cykl szkoleń AAC.
Joanna diagnozuje i prowadzi terapię neurologopedyczną i miofunkcjonalną dzieci do 3 roku życia, konsultuje noworodki i niemowlęta z problemami z karmieniem, przeprowadza diagnostykę wędzidełek u noworodków, niemowląt i dzieci, konsultuje niemowlęta na etapie rozszerzenia diety, prowadzi terapię opóźnionego rozwoju mowy oraz wykonuje elektrostymulację u dzieci i niemowląt.> Prywatnie jest mamą trzylatka i miłośniczką gotowania.
Co możemy dziś
dla Ciebie zrobić?
Miś Mówiś - Logopedyczne Centrum Diagnozy i Terapii to miejsce gdzie znajdziesz pomoc.
Specjalizujemy się w:
DIAGNOZIE
Logopedycznej
Psychologicznej
Neurologopedycznej
W zakresie pracy ręki
W zakresie trudności z jedzeniem i karmieniem
TERAPII
Logopedycznej / Neurologopedycznej
Wczesnej interwencji neurologopedycznej
Miofunkcjonalnej / Jedzenia i karmienia
Psychologicznej / Ręki / Dzieci z ASD
Kinesiotaping logopedyczny
Masaż logopedyczny / Logorytmika
Wczesna nauka czytania
Wczesnej interwencji neurologopedycznej
Miofunkcjonalnej / Jedzenia i karmienia
Psychologicznej / Ręki / Dzieci z ASD
Kinesiotaping logopedyczny
Masaż logopedyczny / Logorytmika
Wczesna nauka czytania
WSPÓŁPRACY
ZE ŻŁOBKAMI
I PRZEDSZKOLAMI
Badania przesiewowe
Zajęcia indywidualne
Zajęcia grupowe
Logorytmika
SZKOLENIACH
dla Rodziców
dla Specjalistów
dla Specjalistów